Photo: We ♥ It
bolingx...  omo... esok ade perlawanan bolingxx..... hahaha... fieqa rse x sabar plak... tp fieqa x practice boling pown... sbb family fieqa sme sebok jerw.... x nak tman fieqa main boling... so fieqa bertawakal je la... yg masok boling tu... fatin, arieq, amier dan lain2 la... sbnrnye x tau spe lg... hehhe... tp fieqa x rse nervous pown... hehe... main boling... fieqa ske... da bnyk kali da mnang... slalu dpt no.2 (ikot family la).... followers yg bce nieh.... doakan kiteorg mnang tau... kalau kiteorg mnang... korng jgak bngge kan sbb sekolah sendiri mnang boling... hurh rse x sabar je nk esok.... harap2 fieqa do the best... HWAITING!!!
|